Vereenvoudige administratie

Vereenvoudige
administratie

‘Met de software van DentalRules bespaart iedereen binnen de praktijk niet alleen tijd, maar het geeft ook rust en zekerheid’.

Het bijhouden, controleren en overzichtelijk houden van allerlei registraties is een intensieve bezigheid die, naarmate uw praktijk groeit, steeds meer tijd in beslag neemt en meer vraagt van uw team. Veel van deze verantwoordelijkheden worden neergelegd bij de Praktijkmanager. Het gevaar van de toenemende administratieve druk is dat de Praktijkmanager verandert naar een administratief medewerker en dus niet meer toekomt aan het managen.


Hieronder volgen een aantal voorbeelden van documentatie die onze software omvat en waarbij we de administratie voor de Praktijkmanager vereenvoudigen.


  1. Protocollen; er wordt aan automatisch versiebeheer gedaan en er wordt een melding gegeven wanneer het protocol opnieuw beoordeeld dient te worden. Dit voorkomt losse of dubbele protocollen verspreid in de prakijk.
  2. Onderhoud aan apparatuur en andere periodieke taken; alle registraties bevinden zich op één plek en er komt een melding wanneer er actie ondernomen moet worden. Dit betekent geen overvolle mappen meer met onderhoudsbonnen. Wanneer er specifieke informatie geraadpleegd moet worden is dit direct toegankelijk.
  3. Storingen aan apparatuur; een overzicht van alle storingen aan een specifiek apparaat en de storingsbonnen direct paraat.
  4. Gevaarlijke stoffen; een overzicht van alle stoffen binnen uw praktijk en de gevaren die hieraan gerelateerd zijn. Deze hoeven dus niet meer uitgeprint te worden, in een map gedaan of opgeslagen te worden op de computer.
  5. Personeelsdocumentatie; alle documentatie van functioneringsgesprekken, contracten en hepatitis-b vaccinaties. Zo bent u er altijd zeker van dat deze compleet is,
  6. Vergaderingsdocumenten; alle vergadernotulen zijn na te lezen en vanaf elke computer te raadplegen. Dit is alleen voor de genodigden van de desbetreffende vergadering.

Doordat ons programma vanaf elke computer binnen de praktijk bereikbaar is, kan iedereen elkaar op diverse zaken wijzen, maar ook ondersteunen. Het programma is niet leidend maar ondersteunend tot aan de werkzaamheden in de praktijk. Zo kunnen bijvoorbeeld assistentes elkaar erop attenderen dat een specifieke taak nog open staat.



Wat vinden wij belangrijk?


Wat bieden wij onze klanten?

Demo aanvragen